Grapje, toch (geen) foto's! - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Suzanne Haar - WaarBenJij.nu Grapje, toch (geen) foto's! - Reisverslag uit Stellenbosch, Zuid-Afrika van Suzanne Haar - WaarBenJij.nu

Grapje, toch (geen) foto's!

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg Suzanne

30 Januari 2011 | Zuid-Afrika, Stellenbosch

Dag liefjes!

Bij deze de foto's van Cape Town, Birthday, Braai, Strand en Pinguïns :-) Als ik het in het weekend doe, kan het best. Toch wel leuk om ook hier een selectie te hebben staan!

Vandaag een rustdag. Eindelijk de was doen (een heerlijk klusje wat ik al 3 dagen uitstel..). De jongens zijn vanmorgen om 0500 vertrokken om te gaan surfen, maar omdat wij nog geen fiets hadden, mochten wij legaal in bed blijven liggen.. wat jammer nou.. Volgende keer gaan we wel mee. Maandag EINDELIJK een fiets kopen, het wordt tijd. Lopen is best prima hoor en de eerste week ook nog wel leuk, omdat alles toch nieuw is, maar nu wil je ook gewoon van A naar B komen, zonder bij elke boom te stoppen omdat die zo anders is dan in Nederland ;-)
Gisteren hebben we een braai gehouden met een aantal mensen, erg gezellig! We waren de hele dag op het jaarlijkse festival geweest, dus erg veel voorbereiding was er helaas niet. Ach, uiteindelijk toch heerlijk gegeten en daarna naar een feestje geweest. Leuk festival trouwens! Een soort mundial, maar dan iets kleiner met verschillende bandjes, waaronder een soort reggae-band, waarop we zo hard gedanst hebben, dat ik er nu nog spierpijn van heb.. De dag daarvoor waren we ook al flink uit geweest, dus het kan ook de combinatie van beide zijn. In ieder geval: ik heb weer genoten! Heerlijke sushi gegeten ook vrijdag, jam! En zoo goedkoop, wat het ook niet minder aangenaam maakt :-)
Ik merk dat er in deze blog niet echt een structuur zit en de foto's van deze belevenissen moet ik nog even scoren bij de rest (mijn camera lag thuis, handig..), dus het visuele aspect zullen jullie zelf moeten toevoegen met jullie onuitputtelijke creativiteit! Niet gevreesd, binnen een aantal dagen zal de realistische weergave vast verschijnen!
Nu ga ik lekker de was doen en mijn nagels lakken (super interessante toevoeging dit!), dus ik zou zeggen: fijne zondag en geniet van de foto's..

Dikke kuus van bruine Suus!

p.s. ondanks dat de titel anders doet vermoeden, waren dit de laatste foto's op deze blog ;-) Blijkbaar betaal ik 10 euro (waaah) voor 100 foto's.. facebook is gratis, dus ik ga terug naar mijn oude methode ;-)

  • 30 Januari 2011 - 17:27

    Fleur:

    Eerste! Naja Suus wat een slecht excuus voor een blop: veel te kort!!! :P ik wil meeeeeeer! je had toch een heel weekend? Naja en dan begin je straks met school en is erhelemaaaaal geen tijd meer voor updates.. wat moet ik Jen nou vertellen ? :P ANyways, foto's zijn helemaal niet zo duur hier joh, ik had er 1000 voor 20 euro! Maargoed, voor de mensen die facebook hebben is dat wel prima natuurlijk. Ik zie ze wel weer komen. Morgen zwaai ik Jen uit, en dan begint de zelfstandigheid! :P haha. Hoop dat je het daar naar je zin hebt, ik hoor je verhalen nog wel enneeeeee geniet van elk moment he!

    Dikke kus Flo

  • 31 Januari 2011 - 19:38

    Margareth Koenraads:

    tjonge, dat ziet er allemaal heel gezellig uit zeg.
    hè, nog 179 dagen veel leuk verhalen lezen................
    Eerst maak jij ze mee, daarna wij ook weer een bietje door jouw vertelsels!!!
    groetjes aan Mr Cheers en aan de rest.
    groetjes, Henk en Margareth

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Suzanne

Actief sinds 27 Jan. 2011
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 41440

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2015 - 12 November 2015

India - stage bij PARI

30 Oktober 2012 - 05 Juli 2013

Tanzania 2012-2013

16 Januari 2011 - 30 Juli 2011

Zuid-Afrika

Landen bezocht: