India - stage bij PARI - Reisverslagen van Suzanne ter Haar - WaarBenJij.nu India - stage bij PARI - Reisverslagen van Suzanne ter Haar - WaarBenJij.nu

India - stage bij PARI

Als onderdeel van mijn master Journalistiek aan de KULeuven (Brussel) vertrek ik voor 2,5 maand naar India. Beginnend in de staat Maharashtra, meer specifiek de gebieden rondom Pune, brengt mijn stage bij PARI (ruralindiaonline.org) mij vervolgens naar Delhi. Na 3 weken in een lokale school in de bergen (Anaikatti) van Tamil Nadu (Zuidelijk India) eindigt mijn reis wederom in Pune (&Mumbai). Ik gebruik deze blog als een uitlaatklep en een plek om na te denken over en te reflecteren op wat ik hier meemaak. Je bent meer dan welkom om een stukje mee te reizen! :-)

Recente Reisverslagen:

Suzanne

Actief sinds 27 Jan. 2011
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 41449

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2015 - 12 November 2015

India - stage bij PARI

30 Oktober 2012 - 05 Juli 2013

Tanzania 2012-2013

16 Januari 2011 - 30 Juli 2011

Zuid-Afrika

Landen bezocht: